Tijm prematuur geboren met 31 weken, sonde, CWZ Nijmegen, buidelen

Tijm

Tijm prematuur geboren met 31 weken, sonde, CWZ Nijmegen, buidelen

Op 1 februari mocht ik dit mooie ventje namens Stichting Earlybirds fotograferen in het CWZ in Nijmegen. De stralende papa en mama stonden mij al op te wachten maar de kleine Tijm lag nog heerlijk te slapen in zijn warme bedje.

Maar liefst 9 weken te vroeg kondigde de geboorte van Tijm zich geheel onverwachts aan. Een mooi klein mannetje van ruim 1500 gram. Nu….een paar weken oud heeft hij de mijlpaal van 2 kg inmiddels gehaald. Hij ligt al lekker in een warmtebedje en mocht tijdens de shoot voor het eerst in bad. En daar genoot hij zichtbaar van! Daarna lekker buidelen bij mama om vervolgens ongetwijfeld heerlijk weg te dromen.

Een relaxte shoot was het en wat een superlieve ouders heeft deze kanjer. Hopelijk gaan de sprongen net zo hard vooruit als de afgelopen week en mogen jullie snel naar huis om daar lekker verder te genieten.

Liefs en heel veel geluk voor de toekomst.
Arieta

————————

Van de ouders van Tijm:

Van verschillende mensen hoorden wij over Stichting Earlybirds en na een aantal weken vol wisselende emoties hebben wij de fotoshoot met Arieta gepland. Zij heeft ons dappere mannetje en de bijzondere momenten tijdens de verzorging vastgelegd met als hoogtepunt zijn eerste badje. Wat lag ons prachtige mannetje te genieten. Arieta zorgde voor een ontspannen sfeer en de eerste foto’s zijn fantastisch! Wij hebben enorm genoten van deze dag en onze herinneringen aan deze periode zijn op een prachtige manier vastgelegd.