Stef

collage blog stef de boer

Ouders; Stef verraste ons op ‘stille’ zaterdag met zijn komst! Na 34 weken zwangerschap braken mijn vliezen die zaterdagmorgen 4 april. Twee uur later waren we opgenomen in het ziekenhuis. Omdat de weeën-activiteit niet doorzette en het begin van de middag weer ‘stil’ werd besloot mijn man, Sjoerd, naar huis te gaan om vervolgens in de avond weer terug te komen zolang t rustig bleef. Er werd gezegd dat het nog dagen of zelfs weken kon duren. Tot week 37 zouden ze in het ziekenhuis niets doen om de bevalling tegen te gaan of in te leiden. Elke dag langer in mijn buik zou beter zijn voor Stef. Echter was Stef toch vastbesloten om die dag, die middag zelfs nog, te komen. De weeënactiviteit was eind van de middag ineens terug en 17:32 kwam hij ter wereld. Helaas zonder zijn papa die door zijn super snelle komst niet op tijd terug kon zijn in het ziekenhuis. Gelukkig ging alles voorspoedig en heeft kleine Stef met zijn 2160 gr en 48 cm een hele goede start gemaakt! Twee weken in de couveuse en de extra zorg in het ziekenhuis hebben hem op weg geholpen naar het zelfstandig drinken, groeien en het warm houden van zichzelf. Een intensieve periode voor ons als gezin maar kijken er positief op terug nu we hopelijk in de laatste fase zijn aangekomen. We zijn ontzettend dankbaar dat onze snelle Stef zo stoer is en al snel zo sterk geworden is! We kunnen niet wachten op de dag dat hij met ons mee naar huis mag!

Fotograaf;

Altijd bijzonder (leuk) om een fotoshoot te mogen doen van bekenden, helemaal voor deze stichting! Ik mocht Stef met z’n grote zus en paps en mams op de foto zetten met 34+2 weken. Stef lag heerlijk in z’n wiegje te slapen toen ik kwam. Hij heeft lekker geknuffeld met iedereen en mocht daarna in bad. Z’n grote zus heeft goed geholpen en mocht zelfs haar kleine broertje even vasthouden. Twee dagen na de shoot kreeg ik een foto dat ze met Stef, eerder van verwacht, al naar huis mochten, super fijn!

Lieve Sjoerd, Annely en Julie…geniet van Stef!