Sepp

Net 2 weken fotografeer ik voor de stichting en alweer een Earlybird aanvraag in mijn mailbox. Ditmaal van de kleine Sepp. Het is zo leuk om te merken dat ouders elkaar op de afdeling op de hoogte stellen van Earlybirds!

Op 24 februari mocht ik voor Sepp naar het MCA in Alkmaar.  Dit mooie kereltje met een super mooie kop met haar is geboren op 12-02-2015 met een zwangerschap van 33 weken. We hadden van te voren al bedacht dat het leuk zou zijn als Sepp even in bad mocht. Maar omdat de vorige avond zijn temperatuur niet helemaal goed was mocht hij maar heel kort even in bad. Tijdens het uitkleden poepte en plaste hij zichzelf nog even onder en was het dus zeker goed dat hij even in bad kon! En wat genoot hij van dat warme water, zo leuk om te zien.

Na het aankleden heeft hij nog heerlijk met papa en mama geknuffeld. En sliep hij al gauw weer in hun armen. Uiteraard moest er natuurlijk wel nog even een ‘boks’ aan papa worden gegeven!

Kleine Sepp, ik hoop dat je snel met papa en mama mee naar huis mag!

Desirée Verver