Sarah

Sarah (1)

Op 15 augustus 2014 werd Sarah met 26 weken en 2 dagen geboren in het Radboud UMC te Nijmegen. Een kleine meid dat wel, maar beresterk Sarah had zelfs geen beademing nodig! Na een fantastische start liep ze na drie weken helaas een infectie op. Na deze overwonnen te hebben werd ze op 1 oktober 2014 overgeplaatst naar de Gelderse Vallei in Ede. Kort daarna mocht ik langs komen voor een reportage van Sarah en haar ouders. Na een hartelijk ontvangst door het verplegend personeel was het tijd om mijzelf ‘in te pakken’. Ze had inmiddels het besmettelijke RS-virus opgelopen en lag afgezonderd in een kamer. De reportage verliep rustig, liefdevol en gemoedelijk. Sarah liet alle dagelijkse bezigheden, voeden, wassen, aankleden, gewoon gebeuren en sliep heerlijk door. Het is een lief en tevreden meisje, wat inmiddels thuis is. Na 4 weken afgezonderd te hebben gelegen mocht ze op 11 november eindelijk met haar liefdevolle en trotse ouders mee naar huis.

Geertjan, Miranda en Sarah heel erg veel geluk samen, jullie zijn een prachtig gezin!

Stephanie Nijhof