Sam & Sanne prematuur geboren met 33 weken en 4 dagen, Amphia Breda, tweeling, couveuse

Sam & Sanne

Van de fotograaf:

Op dinsdagmorgen 1 augustus 2017 had ik afgesproken met de ouders en grote zus van Sam en Sanne. Deze twee kanjers hadden een hele grote kamer voor henzelf, wat een ruimte!

Angelique was 33 weken en 4 dagen zwanger toen Sam wel dacht dat binnen zitten wel lang genoeg had geduurd. Tijd om de wijde wereld in te gaan. Om 14.05 uur kwam eerst Sam kijken en niet lang daarna, om 14.24 uur kwam Sanne ter wereld. Het gaat erg goed met deze twee lieve kleintjes en volgens de laatste berichten zijn ze inmiddels weer lekker thuis!

Veel geluk! Lieve groetjes, Janneke

———————–

Van de ouders:

Op 19 juli 2017 zijn bij 33 weken en 4 dagen onze zoon Sam en dochter Sanne geboren. De bevalling is goed gegaan en konden we samen met grote zus Amber al vroegtijdig van ze genieten.

Via een vriendin en op de couveuse-afdeling werden we gewezen op de Stichting Earlybirds. Via de site hebben we ons aangemeld en hebben op dinsdag 1 augustus de fotoshoot gehad. Deze werd verzorgd door Janneke Schoonderwoert. Het was een ontspannende en fijne ochtend. Niets moest, alles mocht en er was een ontspannen sfeer. Ook werd Amber goed erbij betrokken.

Janneke, bedankt voor de fijne ochtend en super mooie foto’s. We hebben hierdoor een mooie herinnering vast laten leggen, waar op we terug kunnen kijken.
Groetjes,
Frank, Angelique, Amber, Sam en Sanne