Sam prematuur geboren met 33 weken, VieCuri Venlo, vroeggeboorte, sonde

Sam

Sam prematuur geboren met 33 weken, VieCuri Venlo, vroeggeboorte, sonde

Op 26 juni werd onze lieve zoon Sam geboren, na een zwangerschap van 33 weken. Zijn (te) vroege geboorte kwam als een grote verrassing, en de eerste dagen waren we dan ook nog een beetje in shock. Gelukkig deed hij het meteen heel goed, en was hij ook mooi op gewicht. Ook zijn we heel goed opgevangen op de afdeling neonatologie van VieCuri in Venlo. We zijn heel dankbaar voor de goede zorg die we daar krijgen.

Toen Sam precies 2 weken oud was kwam fotografe Mieke langs. Eerst lag Sam nog lekker te slapen, daarna werd hij verschoond en kreeg hij lekker te eten. We zijn heel erg blij met de mooie foto’s die Mieke van ons gemaakt heeft. Heel erg bedankt!

——————–

Van de fotografe:

Wat fijn dat het zo goed gaat met Sam! Een heerlijk ontspannen kereltje, dat af en toe al een lachje laat zien. Het was leuk om jullie gezin zo vast te mogen leggen en ik hoop dat het een mooie herinnering is aan een heftige tijd. Ik wens jullie alle goeds voor de toekomst.

Warme groet en een knuffeltje voor Sam,
Mieke.

1 antwoord