Ryan prematuur geboren met 31 weken en 1 dag, WKZ Utrecht, weeenremmers, longrijping

Ryan

Van de ouders:

Zaterdag 1 juli 2017. We zijn een dag eerder terug gekomen van onze vakantie in Spanje om in ons nieuwbouwhuis te starten. De honden hebben we net opgehaald en ik ga wat kleine boodschapjes doen. Tot dat ik een natte broek liep.. Gelijk heb ik de verloskundige gebeld en er werd gesproken over vruchtwater. We werden doorgestuurd naar triage in Amphia Breda en daar werd vastgesteld dat mijn vliezen gebroken waren. Toen kregen we de boodschap dat ik niet meer thuis zou komen voordat de baby geboren was. Omdat ik onder de 32 weken zwanger was moesten we naar het academische Wilhelmina Kinderziekenhuis in Utrecht. Hier heb ik nog weeën remmers gekregen en longrijping prikjes.

Vijf dagen later is onze zoon Ryan via een natuurlijke en zeer vlotte bevalling geboren. 42 cm en 1755 gram. Hij doet het erg goed voor zijn leeftijd en maakt flinke stappen. Ondertussen is het huis af en zijn kamertje klaar.

Lieve Malou, bedankt voor de mooie fotoreportage we hebben dit als zeer prettig ervaren.