Rowan

Van de fotograaf:

Eerder dan oorspronkelijk gepland kwam ik in ziekenhuis Bernhoven, omdat de ouders van Rowan die week goed nieuws gehad hadden. Hij deed het erg goed en mocht waarschijnlijk al snel naar huis! Gelukkig was het nog gelukt om een nieuwe datum te plannen. Bij binnenkomst op de kamer lag Rowan al ontspannen in de armen van mama. Tijdens het knuffelen, badderen en het maken van de foto’s liet Rowan vaak zijn mooie blauwe ogen zien, zo wakker dat hij was! Hij deed het super goed. En met 2.265g was hij die dag ook weer goed gegroeid.

En gelukkig ook maar, want de weken daarvoor zijn namelijk spannend geweest. Rowan kwam ter wereld met een spoedkeizersnede bij 33 weken, die dag ging alles ineens heel snel. Onwerkelijk als het was, was Rowan daar ineens!

Met zijn trotse ouders heeft hij een aantal weekjes in het ziekenhuis doorgebracht, maar mag nu hopelijk snel het ziekenhuis gaan verlaten.

Ik wens jullie heel veel plezier met de foto’s en heel veel geluk met jullie prachtige gezin, op naar snel veel knuffels thuis met de grote broers!

Veel liefs,
Marina Goorts – Fotograaf

Van de ouders:

We vinden het geweldig dat de Marina voor de stichting foto’s kon komen maken. Het is een bijzondere en spannende tijd, er gaan zoveel gevoelens door je heen. Onze kleine is zo afhankelijk van iedereen geweest en met deze fotosessie vergeet je even alles, en krijg je zoveel moois terug. En dat is nu ook allemaal vastgelegd. We hebben er geen woorden voor, echt geweldig dat jullie dit willen doen. Het mooiste bezit, het vastleggen van je kind. Geweldig, dankjewel!

1 antwoord
  1. Oma vos