Rosa

De ouders van Rosa:

Wat een rare weken, de afgelopen weken! Op zaterdag 11 juli waren we op weg naar Breda Live.  Maar in plaats daarvan belandden we in het ziekenhuis en ‘s nachts om half twee is Rosa geboren na 32 weken en 1 dag zwangerschap. Hier hadden we nog niet op gerekend! Ondanks dat de gynaecoloog bij de laatste controle had aangegeven dat, vanwege de ligging van de placenta, de zwangerschap waarschijnlijk geen 37 weken zou duren. We hadden zelfs de naam nog niet definitief gekozen. In de OK hebben we haar dus maar even ‘spruitje’ genoemd, zoals we haar ook noemden toen ze nog in de buik zat. Tijd om aan het idee te wennen, was er niet. Om zeven uur ‘s ochtends zijn we met twee ambulances naar het Sophia Kinderziekenhuis in Rotterdam vervoerd, omdat Rosa niet zelfstandig kon ademen. Maar gelukkig deed ze het daar ontzettend goed en mocht ze woensdag alweer terug naar Breda. Inmiddels is ze 35 weken en het gaat heel goed met haar! We zijn heel trots op ons kleine meisje en kunnen niet wachten haar mee naar huis te nemen! Ingrid, bedankt voor deze prachtige fotoreportage, een mooie herinnering aan een hectische tijd. Ook voor Rosa haar grote zus Eliene (15 maanden), die er nu nog niet zo veel van begrijpt.

De fotograaf;

Vrijdagmiddag mocht in naar het Amphia ziekenhuis om Rosa te fotograferen! Ze lag heerlijk te slapen maar het was tijd voor haar voeding en buidelmomentje! Nadat ze nog even werd opgehaald voor een echo mocht ze aan de borst en daarna heerlijk bij papa buidelen. Hopenlijk mag ze snel naar huis zodat haar zus ook aan haar kan wennen en het nieuwe gezinsleven kan beginnen met zijn viertjes!! Veel geluk lieve Rosa!

Met vriendelijke groet,
Ingrid Mol