Roan prematuur geboren met 32 weken en 6 dagen, gebroken vliezen, keizersnede, stuitligging, Catharina ziekenhuis

Roan

Met 32 weken en 6 dagen werd Roan geboren op 17 november.

Zijn mama was net terug uit de winkel toen haar vliezen braken, een paar uur later kwam de bevalling spontaan op gang. Het werd echter wel een keizersnede omdat Roan in een stuitligging lag. Hij woog 2kg bij de geboorte, hetgeen de dokter wel 2 keer controleerde. Hij vond het volgens de ouders best veel!

Roan is vandaag 36 weken, hij heeft nu ook geen enkel slangetje meer en ligt lekker in een klein bedje. Hij doet het nu zelfs al zó goed dat hij morgen al naar huis mag, de dokter kwam dit vertellen tijdens mijn bezoek! Ik was er dus precies op tijd! Bij het verzorgen en eten geven van Roan zag ik dat de mama dit super handig deed. (Ik zag al meteen dat ze dit vaker had gedaan, wat ook klopte…) Papa deed liefdevol mee en nam het aankleden voor zijn rekening, best moeilijk zo’n klein hummeltje aankleden! Ik ben blij dat ik nog foto’s heb kunnen maken van de laatste dag dat hij in het Catharina ziekenhuis lag.

Lekker naar huis en ik wens jullie een liefdevol leven toe !

1. Jet Slegers
    Jet Slegers zegt:

Fijn dat jullie dit belangeloos doen. Wat een mooie foto’s. Bedankt namens de oma en opa van Roan. Ik hoop dat veel ouders zulke mooie momenten vereeuwigd krijgen door jullie organisatie. Bedankt!