Pomme Hansje prematuur geboren met 29 weken, sonde, couveuse, vroeggeboorte

Pomme Hansje

Pomme Hansje prematuur geboren met 29 weken, sonde, couveuse, vroeggeboorte

Van de fotografe:

Pomme Hansje is het kleinste Earlybirdje, dit ik mocht leren kennen. Zo’n klein, lief meisje. Ze had blijkbaar veel haast om haar ouders te zien, omdat ze veel te vroeg geboren werd. Totaal onverwacht voor haar ouders. Gelukkig gaat het heel goed met haar en ze gaat elke dag vooruit.

Lieve Pomme, ik hoop dat je snel samen met je papa en mama naar huis mag.
Liefs,
Kasia.

————————

Van de ouders:

Met 28 weken braken mijn vliezen en met 29 weken werd Pomme Hansje geboren. Een piepklein maar pittig meisje.

Een spannende tijd brak aan, als ouders van een prematuur kindje leer je over zaken waar je helemaal geen kennis van wíl hebben maar gelukkig hebben we ook kennis gemaakt met Stichting Earlybirds. Dankzij Kasia waren we even de trotse ouders van een pasgeboren baby, zonder alle medische toeters en bellen. We hebben prachtige foto’s overgehouden aan Pomme’s couveusetijd en zijn de stichting en Kasia erg dankbaar!

Liefs, Jona en Lisanne