Planner

Stichting Earlybirds Fotografie

Stichting Earlybirds Fotografie wil de ouders van prematuur geboren kindjes een lichtpuntje schenken in de moeilijke situatie waarin ze zitten. Een fotoreportage als waardevolle herinnering, waardoor zij kunnen terug kijken op een moeilijke periode die naast verdrietig of zorgelijk ook veel liefde kent. Liefde voor hun kind(eren). Foto’s zijn een grote steun voor ouders om het verdriet te verwerken. Middels de website en blogs kunnen ouders hun verhaal bespreekbaar maken in de maatschappij. Er rust op een vroeggeboorte nog altijd een taboe en tevens is er veel onbegrip. Hierdoor maken we deze onderwerpen maatschappelijk bespreekbaar en laten we zien dat een situatie heftig is maar ook heel liefdevol.

Introductie

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en betrokken planner voor de regio Noord-Brabant.
Ben jij een kei in het plannen en heb je affiniteit met de stichting dan zijn we op zoek naar jou!
Je werkt zelfstandig vanuit huis om de aanmelding voor een reportage te koppelen aan een beschikbare fotograaf. Je zal dagelijks de mail moeten controleren om de eventuele binnen gekomen aanmelding uit te zetten bij de fotografen.

Kun jij je helemaal vinden in onze doelstelling en zet jij je graag vrijwillig  in voor een goed doel? Lees dan verder om te kijken of dit iets voor jou is!

Wat je gaat doen:

• een aanmelding van ouders voor een fotoreportage koppel jij aan de fotografen uit jouw regio
  • maandelijks stuur je de fotografen uit jouw regio een overzicht van aanmeldingen
  • je werkt zelfstandig binnen het planners team en wordt aangestuurd door de coördinator fotografie

Heb jij:

• affiniteit met onze stichting en denk je graag mee en vooruit
  • tijd voor vrijwilligerswerk (gemiddeld 4 uur per week)
  • dagelijks tijd om de eventueel binnengekomen aanmeldingen uit te zetten
  • het hart op de juiste plaats en je ziet oplossingen, geen bergen
  • goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • een helicopter view
  • een nauwkeurige en verzorgde werkwijze

Solliciteer dan op deze functie!
Stuur je motivatie voor 19 December 2016 naar Marjolein Witteveen op marjolein@earlybirdsfotografie.nl o.v.v. Sollicitatie Planner

Past deze functie niet echt bij jou, maar wil je je wel graag inzetten voor onze stichting? Kijk dan op http://www.earlybirdsfotografie.nl/vacatures voor al onze openstaande vacatures.