Phoebe prematuur geboren 31 weken zwangerschap

Phoebe

Phoebe prematuur geboren 31 weken zwangerschap

Phoebe. Een lief klein meisje wat met 31 weken gehaald moest worden omdat haar moeder erg ziek werd. Phoebe doet het inmiddels heel goed en toen ik langs kwam lag ze tevreden in haar wiegje. Vanwege de herfstvakantie waren ook haar grote broer en zus op bezoek. Ze zijn heel trots op hun zusje en wilden maar al te graag met haar op de foto. Phoebe werd overladen met kusjes. Ze mochten zelfs helpen met Phoebe in bad doen. Een en al gezelligheid. Toen ook de opa en oma’s langs kwamen was het plaatje compleet. Een ding is duidelijk: Phoebe komt in een warm nest waar iedereen gek op haar is. Veel geluk, liefde en gezondheid met z’n allen!

1. Jennifer
    Jennifer zegt:

Lieve kleine Phoebe,

Iedereen is blij dat je gezond ter wereld bent gekomen en dat jou mama snel is opgeknapt! Iedereen heeft naar jou uitgekeken, maar vooral jou lieve “Papa”! Wat is iedereen trots op jou! Wordt maar een hele grote mooie meid lieverd.

Dikke kus Jennifer xxxx

2. Jacquelina