Owen, Jeff & Ivan prematuur geboren met 31 weken en 2 dagen, drieling, sonde, badderen, knuffelen

Owen, Jeff & Ivan

Ons verhaal begon op 18 januari, toen met 31 weken en 2 dagen onze 3 jongens werden geboren. Owen kwam als eerst, Jeff en Ivan volgden al gauw. 6 dagen hebben ze Zwolle gelegen. Daarna zijn ze naar Hardenberg verhuisd.

Daar vertelden ze ons over Stichting Earlybirds. Ons aangemeld en al vrij snel hadden we een datum geprikt met Juliantien.

Het was een erg leuke, gezellige maar drukke morgen want de 3 jongens gingen in bad onder het toeziend oog en soms helpende hand van grote broer. We merkten haast niet dat Juliantien aan het fotograferen was, waardoor de foto’s ook erg spontaan zijn geworden.

Te weinig tijd gehad om even te kletsen tussendoor maar nogmaals bedankt Juliantien voor je tijd, super mooie foto’s en super dat het zo kan via Earlybirds!!!

1. Klarinda
    Klarinda zegt:

Van harte gefeliciteerd met jullie mooie jongens. Super mooie fotos en wowwwww hoe ga je ze uit elkaar houden ?ze lijken echt heeeeeel erg op elkaar, hier kunnen ze later op school mooi gebruik van maken hagaha

2. Danielle Ravenshorst
    Danielle Ravenshorst zegt:

Mooie foto’s!
    Juliantien heeft 5jaar geleden ook onze drieling gefotografeerd en net wat jullie zeggen je merkt niet eens dat ze er is. Die foto’s zijn ons zooooo waardevol. Bekijk nog geregeld het fotoboek wat ze heeft gemaakt. Hopelijk zijn jullie snel thuis! Geniet van jullie 4 prachtige Kids!