Norah

BLOG-Norah-klein

Vrijdag 7 maart rij ik naar het Beatrix ziekenhuis in Gorichem. Daar heb ik afgesproken met de ouders van Norah. Ik ben wat vroeg dus tijdens het wachten kan ik de verpleging vertellen wat ik kom doen en ze meer vertellen over de stichting.

Ik maak kennis met de papa en mama van Norah en loop met hun mee naar een klein wiegje bij het raam. De eerste paar minuten bewonder ik dit kleine meisje voordat ik ga fotograferen.

Door een zwangerschapsvergiftiging is Norah met 29 weken geboren. De eerste weken heeft ze in Utrecht gelegen maar nu is ze alweer een stap dichter bij huis. En de volgde mijlpaal had ze ook snel bereikt want 4 dagen geleden mocht ze eindelijk in een echt wiegje slapen.

Norah gaat goed vooruit en mag binnenkort met haar papa en mama mee naar huis!!