Noa prematuur geboren met 32 weken, Tjongerschans, knuffelen, borstvoeding, badderen

Noa

Girlpower

Een pittig mooi meisje, dat niet zoals haar 2 grote zussen een volledige zwangerschap bij mama in de buik bleef en al met 32 weken geboren werd. Het leven loopt soms zo anders dan we ons kunnen voorstellen! Na een goede start, waren er ook moeilijke momenten, maar op dit moment gaat het super goed met Noa. Ze ligt lekker in haar wiegje naast mama op de kamer.

Tijdens de fotoreportage (Noa is dan 34 weken) waren de grote zussen ook van de partij. Dat betekende maximaal knuffelen. En dat beviel Noa wel, want ze liet vervolgens zien hoe goed ze al bij mama kan drinken. Ze wil zo snel mogelijk bij haar grote zussen thuis zijn.

En tot slot nog een heerlijk badje, waarbij het badwater werd aangevuld met moedermelk, want dit zorgt voor een heerlijk zacht huidje.

En met al jullie liefde voor elkaar en de girlpower die ik zag, weet ik het zeker, jullie gaan een mooie toekomst samen tegemoet! Veel geluk toegewenst!

Lieve groet,
Regina Kappert