Nick prematuur geboren met 29- weken, Gelderse Vallei, gebroken vliezen, couveuse, sonde

Nick

Nick werd geboren op 7 april met bijna 29 weken. Dat was wel even een verrassing. Zijn ouders hadden met van alles rekening gehouden, maar niet dat hij zo vroeg geboren zou worden. Zijn zussen waren geen van beide zo vroeg, maar juist het tegenovergestelde. De vliezen waren gebroken en toen de weeën begonnen was Nick niet meer tegen te houden. Gelukkig gaat het steeds beter met hem en ligt hij inmiddels in een ziekenhuis dichter bij huis. De meisjes zijn heel gek met hun kleine broertje en zijn ook zo lief voor hem.

Het was heel bijzonder dit mooie gezin te ontmoeten en te mogen fotograferen. Heel veel geluk samen en hopelijk mag Nick snel naar huis!

———————

Tekst van de ouders:

Via een vriendin werden we gewezen op Stichting Earlybirds. We waren direct enthousiast en hebben ons aangemeld. Binnen enkele dagen werden we al benaderd door Angeline en maakten we een afspraak.

Omdat Nick sterk genoeg was om in bad te mogen, wilden we graag een rapportage van zijn eerste badje. Heel fijn dat we als gezin dit samen konden doen èn dat het ook gelijk vastgelegd werd! Na enkele dagen kregen we van Angeline een collage doorgestuurd. Wat was dit mooi geworden zeg!! We werden er stil van en voelden toen pas echt hoe bijzonder dit is. De beelden zijn zo waardevol en zo natuurlijk weergegeven.

De stichting willen we heel erg bedanken voor het mogelijk maken van deze unieke kans en Angeline willen we uiteraard bedanken voor het maken van de foto’s!