Milah & Jinthe prematuur geboren met 33 weken, gebroken vliezen, tweeling, couveuse, sonde

Milah & Jinthe

Een beetje vroeg dus het was wel even schrikken, precies 33 weken en toen wouden onze lieve meisjes ons ontmoeten… zondag nacht braken de vliezen en woensdag om 16.52 uur kwam Milah ter wereld en 17.05 uur kwam Jinthe. Een beetje zuurstof bij allebei was nodig, maar verder waren het sterke meisjes en was alles goed met ze! 8 dagen mochten ze lekker warm in de couveuse liggen en daarna konden ze zichzelf goed warm houden en mochten ze in het wiegje! De meiden doen elke dag weer een stapje in de goede richting, en dat is naar huis toe gaan.. hopelijk kunnen we Milah en Jinthe snel met ons meenemen naar huis.

Maar wat waren we blij met Juliantien die de stressvolle maar toch ook weer mooie momenten heeft vastgelegd van ons prachtige gezin. Bedankt Stichting Earlybirds voor het opzetten van deze bijzondere stichting, het is zoveel waard om deze mooie beelden te hebben van een moeilijke periode!