Mila

Van de fotograaf:

Lieve Mila,

Op 15 juli 2022 kwam jij ter wereld na een zwangerschap van 29 weken. Dat was wel even schrikken. Op 28 augustus 2022 kwam ik langs om foto’s van jou te maken en wat doe je het al goed! Je weegt ondertussen ruim 2,5 kilo en je bent 46cm lang. Eerst maakte ik wat foto’s in jouw bedje en daarna werd je gewassen door papa en mama en mocht je in bad. Dat vond je heerlijk. Je genoot echt van het warme water en nadat je heerlijk gewassen en aangekleed was mocht je fijn knuffelen met papa en mama. Toen viel je lekker in slaap en totdat ik wegging heb je geslapen.

Groei maar goed lieve Mila en ik hoop dat je snel naar huis toe mag.

Van de ouders:

De afgelopen weken waren voor ons een rollercoaster. Na 27 weken zwangerschap werd ik opgenomen in het ziekenhuis met weeën. Dit was een erg onzekere periode voor ons. Wij waren er mentaal nog helemaal niet klaar voor. De kleine had alleen andere plannen en werd geboren met 29 + 1 weken. Vanaf begin af aan is ons kleine meisje echt al een vechtertje. Zo klein, maar al zo sterk! Hopelijk mag ze snel met ons mee naar huis. De fotoreportage blijft een herinnering van een periode die we nooit meer zullen vergeten.

1. Joke martens
    Joke martens zegt:

Wat een prachtige reportage,zo mooi hoe je Mila en papa en mama vast gelegd hebt op bijzondere foto’s. Ga zo door je kunt hiermee nog heel veel ouders van hele kleintjes blij mee maken. Met vriendelijke groet oma joke ?