Merle & Finn prematuur geboren met weken, tweeling, couveuse, sonde, flesvoeding

Merle & Finn

Merle & Finn prematuur geboren met 35 weken, tweeling, couveuse, sonde, flesvoeding

Van de ouders:

Kort geleden zijn we trotse ouders geworden van ons zoontje en dochtertje. Wat mooi en bijzonder en nog zo klein.

Stichting Earlybirds heeft voor ons een fotoshoot gemaakt in het ziekenhuis. We vonden dit erg bijzonder. De fotografe was zo lief voor onze kindjes en we voelden meteen de warmte. Zelf hebben we de verzorging van de kindjes gedaan en er werden steeds weer foto’s gemaakt zonder dat dit onze kindjes extra energie zou kosten. Prachtig en bijzonder om te zien dat de fotografe écht vanuit haar hart dit vrijwilligerswerk doet. We zijn onder de indruk en willen de Stichting heel erg bedanken voor dit unieke geschenk.

————————

Van de Fotografe:

Toen ik de kamer van Merle en Finn binnenkwam smolt mijn hart….. Een prachtig klein meisje lag in de couveuse en haar broertje sliep al in het grote bed! Terwijl Merle lekker voor de tweede keer in bad ging met mama, mocht Finn lekker bij papa zijn flesje opdrinken. Er werd heerlijk geknuffeld en bewonderd door papa en mama en het blijft, telkens weer, zo bijzonder om hier momentopnames van te mogen maken.

Papa en mama vonden het leuk om de kindjes samen op de foto te krijgen en zo gezegd zo gedaan. Het is gelukt! Zo schattig om te zien en het leverde zulke lieve foto’s op. Omdat kleine Merle het koud kreeg besloten we de familie foto te laten voor wat het was en mama heeft haar lekker in haar warme huisje gelegd. Ook Finn viel tijdens de foto’s maken in slaap dus ook welterusten voor de kleine man.

Lieve Merle en Finn, ik wens jullie al het goeds voor nu en voor de toekomst samen met jullie lieve papa en mama. Groei maar goed <3
Liefs Claudia de Graaf

1 antwoord
  1. Trees Snijder
    Trees Snijder zegt:

Wat geweldig dat er vrijwilligers zijn die ouders met vaak extra zorgen in deze tijd, zo’n prachtig cadeau geven. Fantastisch…een dierbaar bezit zo’n fotocollage. Top gedaan.