Mees & Milan prematuur geboren met 34 weken en 6 dagen, tweeling, Elkerliek ziekenhuis

Mees & Milan

Lia en Bob werden onlangs de trotse ouders van tweelingbroers Mees en Milan.

De zwangerschap viel niet mee, al na 20 weken stoppen met werken in de zorg. Door lichamelijke ongemakken ging het niet meer. Mama had dan ook niet alleen twee kinderen in haar buik, maar ook al twee kinderen rondlopen. Liam van 3 jaar en Levi van 2 jaar. Door de rust van het thuis zijn, zijn Mees en Milan waarschijnlijk zo lang blijven zitten.

Op Moederdag begon het te rommelen, en met het koffertje, dat al weken klaar stond, gingen ze naar het ziekenhuis. Op mama’s verjaardag, 14 mei, werden de jongens geboren, na een zwangerschap van 34 weken en 6 dagen. Beide met een natuurlijke geboorte, die heel soepel verliep. Wat een prachtig cadeau! Mees kwam om 3.26 uur en woog 2150 gram. Milan kwam om 3.36 uur en woog 2275 gram. 34 weken en 6 dagen is wel wat te vroeg, dus ze bleven op de extra grote tweeling suite van het Centrum voor Geboorte en Gezin. Op elke suite mogen twee ouders blijven slapen. Andere gezinsleden en bezoekers zijn er van harte welkom. De suites zijn van alle gemakken voorzien. Nu hopen dat de jongens snel naar huis mogen. Als ze het drinken onder de knie hebben is dat grote moment daar!

————————-

Van de fotografe:

Wat was dat een gezellige bedoeling! 4 Jongens onder de 4 jaar, dat wordt nog een hele drukte, maar wat een prachtig gezin! Tijdens de shoot hielp oma gelukkig een handje, om alles goed te laten verlopen. Ik heb genoten van de shoot en wens jullie heel veel geluk en gezondheid samen!

Lieve groet, Mieke.