Lynn en Vajèn

Collage

Fotograaf:

Lynn en Vajèn zijn via een keizersnede met 32 weken geboren in het VU. Het was gepland omdat de zwangerschap heel bijzonder was. Het was namelijk een monochoriaal monamniotische tweeling. Deze tweeling deelde de vruchtzak (zonder ‘scheidingswandje’). Dit komt maar bij 1-2% van de monochriale tweelingszwangerschappen voor. Omdat hier risico’s aan vast zitten (navelverstrengeling) is besloten om de kinderen met 32 weken te halen. Na 2 dagen mocht Vajèn al naar het Flevoziekenhuis en de dag er op volgende ook haar zusje Lynn. Met 35 weken heb ik ze gefotografeerd. Prachtige ouders en prachtige dochters!! Blij dat het nu zo goed gaat!

Ouders:

Wij wisten al een lange tijd dat onze dochters Lynn en Vajèn met 32 weken geboren zouden worden. Onze buurvrouw attenderen ons op de stichting Earlybirds. Nadat onze dochters een week op de neonatologie afdeling lagen hebben wij contact gezocht met de stichting Earlybirds. Dezelfde dag nog kregen wij een mail van Martine de Leeuw om een afspraak in te plannen. De fotoshoot was ontzettend leuk om te doen. De neonatologie afdeling is niet de meest inspirerende omgeving om mooie foto’s te maken. Maar de professionaliteit van Martine heeft ervoor gezorgd dat wij mooie foto’s hebben van onze prachtige dochters en een herinnering voor het leven.

1. Manouk
    Manouk zegt:

Lieve Vajèn en Lynn,

Ik heb de eer om samen met mijn collega’s voor jullie te zorgen. Wat zijn jullie lief, klein, mooi en super stoer samen.
    Jullie doen het fantastisch! Papa en mama zijn heel trots op jullie, zet hem op kanjers! Op naar de laatste loodjes.

Lieve groet, Manouk (verpleegkundige)

2. Lucienne
    Lucienne zegt:

Wat een ontroerende foto’s. Larissa en ik hadden de eer om jullie al eventjes te zien….zo lief zo klein en zo breekbaar. Maar wat een vechtlust.
    Ik wens jullie allen een hele fijne toekomst en ik hoop dat jullie snel samen thuis mogen zijn.
    Liefs,xxx