Fien en Pim

FienPim2016xKL

Ouders:

2 februari 2016 kwamen Fien en Pim onverwacht en heel snel! Ze zijn met 33,5 week geboren. Ze lagen eerst in het WKZ Utrecht op de IC, maar na een klein weekje werden ze verhuisd naar het Diakonesseziekenhuis in Utrecht.

Fien en Pim gaan steeds beter drinken bij mama, dus het zal waarschijnlijk niet lang meer duren voordat ze naar huis mogen! Wat kijken wij en onze zoon Tom uit naar de dag dat we ze mee mogen nemen naar huis. Wel zullen we de mensen in het Diak missen. Gelukkig heeft Tineke mooie foto’s gemaakt, dus hebben we later een mooie herinnering aan deze periode.

Nanine, Michel en Tom

Fotograaf:

Twee kleine minimensjes, broer en zus,  tweeling Pim en Fien, mocht ik fotograferen namens Earlybirdsfotografie.  Ze mochten die ochtend heerlijk in bad, dus dat was superleuk.  De ouders namen ieder een kindje onder hun hoede. Duidelijk was dat papa en mama al ervaring hadden opgedaan met hun grote broer Tom en genoten overduidelijk van hun tweeling! Fien en Pim doen het erg goed en mogen, als ze goed kunnen drinken, vast heel snel naar huis! Veel geluk met Tom, Pim en Fien!

Tineke