Lucca & Zoe prematuur geboren met 31 weken en 6 dagen, ontsluiting, gebroken vliezen, LUMC

Lucca & Zoë

Van de ouders:

Begin december op een zondagochtend werden we wakker en Silvia had pijnlijke steken in haar rug. Omdat we het niet helemaal vertrouwden hebben we het ziekenhuis gebeld en waren we een klein half uur later in het MCH waar al snel bleek dat het  vroege weeën waren en werden direct doorverwezen naar het LUMC.

Met een zwangerschapsduur van 26 weken en 5 dagen was het nog te vroeg voor Lucca en Zoë om geboren te worden. In het LUMC bleek dat Silvia al ontsluiting had, maar dat het zich niet had doorgezet.  Na 5 dagen mochten we naar huis en de weken daarop verliepen  voorspoedig. Totdat op 9 Januari de één van de vliezen braken, het was ons meisje dat al wilde komen :).  5 weken later waren we weer terug in het LUMC, waar dit keer de bevalling wel doorzette. Op woensdagavond 11 Januari zijn Lucca en Zoë geboren na 31 weken en 6 dagen zwangerschap.

Zoë en Lucca hebben bijna 6 weken in het ziekenhuis doorgebracht en zijn sinds 18 februari fijn thuis. We genieten elke dag van onze twee kanjers.

Freddy & Silvia

—————–

Van de fotograaf:

Nadat we een eerdere afspraak moesten verzetten omdat kleine Zoë het zwaar had en veel pijn had, kon ik een week later in februari toch langs komen bij deze schattige tweeling. Ze hadden allebei hetzelfde pakje aan, maar in een andere kleur. Wat een lieve, zoete kindjes!

Freddy & Silvia, dank jullie wel dat ik langs mocht komen om foto’s te maken! Heel veel geluk gewenst met z’n allen!

1 antwoord
  1. A van Drunen
    A van Drunen zegt:

Geweldig dat dit allemaal mogelijk is , vooral het aandenken voor later, top dat dit kan ga zo verder en blijven we met zijn allen trots