Luca prematuur geboren met 35 weken, van Weel Bethesda Dirksland, gebroken vliezen

Luca

Begin Mei mocht ik weer op pad voor de Stichting Earlybirds. Luca is met 35 weken geboren in het Van Weel Bethesda in Dirksland. In 2015 werd zijn grote broer Max geboren met 32 weken en is de stichting ook bij hem langs geweest voor een fotoshoot.

De vliezen van moeder zijn ineens te vroeg gebroken en papa was nog maar net op tijd om bij de bevalling aanwezig te zijn. Luca heeft goed zijn best gedaan om zelf te leren drinken en zichzelf op temperatuur te houden. Alles ging erg snel en enkele dagen voorafgaand aan de fotoshoot kreeg ik het bericht van moeder dat Luca naar huis mocht. Voor mij ook bijzonder om de het laatste uur in het ziekenhuis vast te mogen leggen voor dit gezin. Tijdens de fotoshoot werd Luca verzorgd door papa en mama in het bijzijn van zijn grote broer Max.

Max vond het allemaal erg spannend. 2800 gram woog Luca op de laatste dag. Luca ging lekker in bad en na het badmomentje kreeg Luca de fles. Geen tijd meer op te buidelen want de tassen waren ingepakt en het gezinnetje was er klaar voor om Max mee naar huis te nemen.

Veel geluk samen.
Groetjes,