Louise

Van de fotograaf:

De kleine Louise is op 19 februari j.l. geboren op de dag dat heel Nederland in de ban was van een enorme storm die over het land raasde. Een dag om nooit te vergeten dus. Mama Nadine had al een tijdje last van een te hoge bloeddruk en al gauw werd duidelijk dat de baby niet meer voldoende groeide en het moeilijk had. Met 31 weken + 1 dag werd Louise met een spoedkeizersnede geboren in het academisch ziekenhuis in Leiden (LUMC), amper 1100 gram.

Twee weken hebben ze in het ziekenhuis in Leiden doorgebracht en toen mochten ze naar het Flevolandziekenhuis in Almere. Dat is lekker dicht bij huis en wel zo handig met nog een grote broer Olivier thuis.

Louise groeit goed en is intussen al 1745 gr en mag binnenkort van de monitor af. De uitgerekende datum was 22 april en waarschijnlijk zal ze ook rond die tijd naar huis mogen.

Wat een dapper meisje en wat een dappere ouders. Ik wens jullie alle sterkte en veel geluk samen!

1 antwoord
  1. Gea Vermeulen
    Gea Vermeulen zegt:

Lieve mensen van stichting Earlybirds, wat een mooie doelstelling hebben jullie. Jullie geven mama’s en papa’s een prachtig cadeau, in een periode van zoveel zorgen rondom hun vroeggeboren kindje. En jullie hebben nu mama Nadine en papa Bas met deze ontroerende foto’s van Louise een hele mooie herinnering gegeven aan een bijzondere tijd. En met zulke lieve woorden erbij. Dank je wel!!
    Gea, oma van Louise