De jaarlijkse loterij van Stichting Earlybirds is van start gegaan.
Met dit jaar ruim 300!! prijzen.
Koop een lot, steun de stichting en maak kans op geweldige prijzen

De fotosessies worden aan ouders kosteloos aangeboden en de stichting is volledig afhankelijk van vrijwilligers.
De afgelopen maanden hebben we ruim 120 aanmeldingen per maand ontvangen door heel Nederland & België.
De gemiddelde kosten voor een reportage bedragen € 20,-

Deze berekening is gemaakt aan de hand van reis- en parkeerkosten van de fotografen, kosten voor de website, flyermateriaal, verzendkosten en andere PR activiteiten van de stichting om bekendheid te creëren maar ook om meer fotografen te werven.

De loterij is 1 september 2016 gestart en tot en met 10 Oktober 2016 kun je loten kopen.
De trekking van de loterij gebeurd door de notaris op 13 Oktober 2016 en is openbaar.

Koop je loten online en maak het verschil voor deze gezinnen waarvan hun kindje de eerste periode in het ziekenhuis verblijft.

Ik wil jullie heel erg bedanken voor de fotoshoot. Na een heftige vroeg bevalling van 13 weken te vroeg zitten we nu na 9 weken nog in een rollercoast en de shoot geeft je wel een oppepper na deze heftige tijd. We zijn er nog lang niet maar hebben geduld ons mannetje Luuk zal over een paar weekjes thuis komen en dan zullen we heerlijk genieten en vol trots terug kijken naar de foto’s.

Ervaring van een moeder

Vandaag zijn er foto’s genomen van mijn kleinzoon Stenn en wil toch even tegen jullie zeggen: wat super fijn dat jullie dit doen! Helemaal geweldig! Zo fijn dat er op een mooie manier aandacht wordt besteedt aan een zeer zware tijd voor al die ouders met een te vroeg geboren kindje. Top. Klasse!

Ervaring van een oma

Wat een geweldig initiatief! Vorige week de fotoshoot van onze tweeling gehad,echt heerlijk ontspannen op de foto tijdens het badmoment. En wat een liefdevolle werkwijze en passie voor het vak had de fotograaf. Het is een mooie herinnering voor nu en zeker ook voor later om op terug te kijken. Nogmaals bedankt! En ga zo door om nog meer ouders blij te kunnen maken met deze prachtige herinnering.

Ervaring van ouders

Top stichting! Onze tweeling is inmiddels al 2 jaar oud, maar de mooiste ziekenhuis foto’s hebben we toch wel dankzij deze lieve fotografen!

Ervaring van een vader

Met grote dank aan onze donateurs! Bedankt!!

een kleine selectie van de ruim 300!! prijzen