Loreen & Dailyn prematuur geboren met 32 weken en 2 dagen, tweeling, gebroken vliezen, CBEB

Loreen & Dailyn

Daar zijn ze dan! Onze prachtige dochters Loreen & Dailyn. De dames zijn geboren met 32 weken en 2 dagen. Spontaan braken mijn vliezen ‘s-nachts om half 4 en begonnen ‘s-middags om 3 uur de weeën. 3 uur later waren wij al papa en mama zo bijzonder! Alles is goed gegaan en het zijn pittige dametjes. Dailyn heeft 1 nachtje aan de CBEB gelegen ter ondersteuning maar de dag daarna kon ze het al zonder.

Toen de dames 34 weken waren kwam deze geweldige stichting langs om mooie spontane foto’s van ons te maken. Net een collage foto’s binnen gekregen en nu al prachtig kan niet wachten op de rest van de foto’s. Wij zijn deze stichting erg dankbaar hiervoor!

Liefs Edwin, Danique, Loreen & Dailyn.

1 antwoord
  1. Michelle
    Michelle zegt:

Wat een prachtige foto’s van jullie prachtige meiden!!
    Ik hoop dat jullie lekker op de roze wolk zitten en genieten!
    Kus