Logan prematuur geboren met 30 weken, Gelre Apeldoorn, knuffelen, sonde

Logan

Logan prematuur geboren met 30 weken, Gelre Apeldoorn, knuffelen, sonde

“Op 12 februari 2020 mocht ik namens Stichting Earlybirds een fotoreportage verzorgen van Logan in het Gelre Ziekenhuis in Apeldoorn.

Bij binnenkomst op de kamer waar Logan samen met zijn ouders verbleef, werd ik warm verwelkomd. Logan lag heerlijk te slapen op schoot bij mama. Wat een geweldig stoer kereltje zag ik. Met 30 weken werd Logan geboren en wat deed hij het goed. Papa en mama waren super trots en erg tevreden over hoe Logan zijn super prille leven had opgepakt. Ook de twee artsen die nog even kwamen kijken waren erg tevreden en positief over hoe Logan het deed.

Vervolgens ging Logan lekker genieten van zijn badje, altijd een “geniet-momentje” voor Logan was de ervaring van Logan’s papa en mama. Daarna weer lekker schoon in de kleertjes, waarbij Logan niet ontkwam aan de nog steeds noodzakelijke aansluiting op de monitor. Met behulp van de zeer vriendelijke verpleging werden de plakkertjes weer op Logan aangebracht. Al dat gepriegel aan zijn kleine lichaampje vond Logan prima, er kon zelfs een schattig lachje van af. Voor Logan was weer de tijd gekomen om zijn lekkere warme bedje op te zoeken. Logan heeft het samen met zijn papa en mama geweldig gedaan tijdens de fotoreportage. Terwijl Logan sliep ging ik nog gezellig even met zijn papa en mama koffie drinken.

Lieve Logan, laat je lekker verzorgen en knuffelen om maar heel snel samen met papa en mama naar huis te mogen gaan!”