Loet

Zondag 19 april; de dag dat ik werd opgenomen in het ziekenhuis.

Ik was 32 weken zwanger en had nog enkele dagen geleden een controle gehad. Dit uit voorzorg omdat ik bij mijn vorige zwangerschap al met 29 weken bevallen was. Ik was heel blij daar nu al aan voorbij te zijn gegaan. Echter had ik deze dag een raar soort buikpijn die ik niet kon duiden. Toch maar even contact leggen met het Laurentius ziekenhuis in Roermond. Doordat ik nu dus 3 weken verder was dan de vorige keer zou ik niet meer naar MUMC in Maastricht hoeven. Dat was al een hele geruststelling.

Na meermalen telefonisch contact vertrouwde ik het toch niet en besloten we naar het ziekenhuis te gaan. Daar aangekomen werd het al snel duidelijk dat mijn buik erg onrustig was en ik al ontsluiting had. Wat dus in eerste instantie als een extra controle was bedoeld, bleek uiteindelijk uit te draaien op een bevalling. Onze zoon Loet kwam met precies 33 weken kerngezond ter wereld.

Doordat we bij onze dochter door omstandigheden geen foto’s hadden kunnen laten maken zijn we heel dankbaar dat we nu wel al snel een shoot konden inplannen vanuit Stichting Earlybirds. We zijn Nicole heel dankbaar voor de mooie foto’s.