Lindy

Van de ouders:
Na een naar begin van de zwangerschap ivm bloedingen door een laagliggende placenta leek de rust te zijn teruggekeerd. Echter was deze rust van korte duur. Na een avond van harde buiken was op de volgende controle in het ziekenhuis een verkorte baarmoedermond gezien. We werden door de artsen voorbereid op mogelijk een vroeggeboorte. Ik moest gaan stoppen met werken en meer rust gaan houden. Echter had ik voortaan dagelijks harde buiken wat zich afwisselde met voorweeën. Na wekelijkse controles in het ziekenhuis kreeg ik op de avond van 5 april weeën thuis. Eenmaal in het ziekenhuis bleek dat de bevalling begonnen was.
Lindy werd op 6 april om 18:19 uur geboren met 35 weken en 1 dag. Het eerste half uur leek ze het goed te doen, echter begon Lindy daarna te kreunen. Ze had ademhalingsproblemen, een lage bloedsuiker en een infectie.
Op 11 april is Margo gekomen van stichting Earlybirds om foto’s te maken van ons gezinnetje. Dit was een prachtige ervaring en wat hebben we mooie foto’s gekregen van deze spannende periode. Deze prachtige foto’s maken dat we deze periode een plekje kunnen geven. Lindy heeft laten zien dat ze een sterk dapper meisje is en daarom mochten we na 12 dagen ziekenhuis naar huis.