Liam prematuur geboren met 31 weken, Groene Hart ziekenhuis Gouda, buidelen, weeenremmers, longrijping, NICU, couveuse

Liam

Fotograaf:

Op dinsdag 10 september mag ik Liam en zijn ouders fotograferen in het Groene Hart ziekenhuis te Gouda. Liam is dan net drie weekjes oud. Hij is super alert tijdens de reportage en tegelijkertijd zo rustig. Hij luistert vol aandacht naar zijn mama en papa die zachtjes tegen hem praten. Heerlijk om te zien. Hij mag die dag ook in bad en dat is genieten! Daarna lekker buidelen bij mama en hij vertrekt weer naar dromenland.

Lieve Liam, groei goed verder. Ik wens je een mooie toekomst toe samen met je mama en papa.

Liefs, Rina

————————-

Ouders:

Bij 30 weken zwangerschap waren er wat extra harde buiken en wat krampen, voor de zekerheid gingen we toch maar even naar de verloskundige. Totaal onverwachts was er al wat ontsluiting ontstaan. Rustig aandoen was het advies en dat deden we.

Twee dagen later waren er opeens heftige bloedingen en werden we opgenomen in het Sofia kinderziekenhuis in Rotterdam, voor een dreigende vroeg geboorte. Na de periode van weeenremmers en longrijping hadden we gelukkig de 48 uur gehaald. Hierna was het afwachten. Even leek het erop dat we misschien naar huis mochten maar bij precies 31 weken werd onze zoon Liam toch geboren! Na 5 dagen mocht jij al van de NICU af en werden we vervoerd naar het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda.

Je hebt al een paar mooie stappen gemaakt, de optiflow en je infuus mochten in Gouda eraf en na 2 weken mocht je uit de couveuse en in een echt bedje met kruiken. Je bent al lekker in bad geweest en de eerste slokjes heb je al uit het flesje gedronken! Nog even oefenen en dan kunnen we lekker thuis gaan genieten met zijn drietjes!

Groetjes Esmee, Matrix en Liam