Lev prematuur geboren met 32 weken, couveuse, badderen, knuffelen

Lev

Lev prematuur geboren met 32 weken, couveuse, badderen, knuffelen

Van de fotograaf:

Op 24 maart vertrok ik voor de stichting Earlybirds naar het mooie geboortecentrum van Venlo. Mama kwam me stralend ophalen. Aldaar lag Lev nog heerlijk te slapen in de couveuse, en wat een knap ventje is het. Nog zo’n klein ieniemienie mensje. Papa en mama mochten hem in bad doen, en dat was toch wel heel bijzonder, ze hadden het nog niet alleen gedaan, en kregen hulp van een verpleegkundige. Lev was heel goed wakker, en kon de badbeurt ook prima aan. Hij is nog maar klein, en had eigenlijk nog in de buik van mama moeten zitten. Je moet dus goed letten op de signalen van Lev. Maar hij genoot op en top, geen stress te zien. Mooie intense blikken naar mama en papa. En na de badbeurt nog even genieten op schoot. Je ziet een glimlachende Lev, en dan weet je…. die zit lekker in z’n vel. Na het knuffelen, ging Lev weer terug in bed… ja… want de deksel mocht van de couveuse af. Hoe mooi is dat.

Lev, je bent een ontzettende knapperd, en ga zo door, je bent een kanjer.

————-

Papa en Mama van Lev:

Lieve Lev, we zijn ontzettend trots op je. We kijken er heel erg naar uit om je snel mee naar huis te nemen. Je bent onze super kanjer.