Lauren prematuur geboren met 28 weken en 3 dagen, gebroken vliezen, NICU, WKZ

Lauren

Lauren prematuur geboren met 28 weken en 3 dagen, gebroken vliezen, NICU, WKZ
Vanwege mama’s gezondheid zou Lauren met 34 weken al mogen komen, maar Lauren vond dat te lang duren en wilde graag de kerst al met papa en mama vieren! Met 27 weken zwangerschap, voelde mama “nattigheid” de vliezen waren al gebroken, In het WKZ kon de geboorte nog worden uitgesteld tot 28 weken en 3 dagen. Maar daar was de nieuwsgierige dame dan toch!

De dag na kerst mocht ik dit mooi gezinnetje ontmoeten in het WKZ, Lauren gaat met kleine stapjes vooruit en daar zijn papa en mama heel blij mee. Na wat poetsen en makeuppen 😉 want deze dame moest natuurlijk wel mooi op de foto! Mocht je lekker met mama buidelen, en met papa knuffelen.

Lieve Lauren, papa en mama wat zijn jullie een prachtig mooi gezinnetje samen! Geniet van deze mooie meid, en ik wens haar nog een hele mooie toekomst toe!

Liefs Chantal

————————–

tekst van ouders:

Op 22 november 2016, bijna 12 weken te vroeg, kon ons kleine meisje niet meer wachten om bij ons te zijn! Na hele heftige zwangerschapscholestase en een vermoedelijke infectie in de baarmoeder, besloot Lauren het zelf te gaan proberen. Hoe dapper en krachtig! Een zware start van haar leven op de NICU van het WKZ volgde.

Via via hoorden wij van de stichting Earlybirds, waarop wij ons aangemeld hebben. Want hoewel -of juist daarom – die eerste weken volledig aan je voorbij gaan, is het fijn ook op deze periode terug te kunnen kijken. Wij zien nu al een wereld van verschil met hoe groot Lauren nu is, ten opzichte van vijf weken geleden!! Stapje voor stapje gaat ze vooruit. Neem je tijd, moppie! Wij volgen jouw tempo! 🙂

Wij willen Chantal (en daarmee stichting Earlybirds) dan ook enorm bedanken voor het vastleggen voor deze mooie herinneringen!

Liefs,
Edgar en Ilse