Lauren prematuur geboren met 33 weken en 2 dagen, Zuyderland Heerlen, keizersnede, stuitligging

Lauren

De fotograaf:

Op maandag 17 Juli mocht ik op bezoek in het Zuyderland te Heerlen bij Lauren, een prachtig meisje geboren op 2 Juli 2017 na 33 weken en 2 dagen zwangerschap.

Lauren lag lekker in haar bedje te slapen toen ik aankwam, voor de eerste fotootjes hebben we haar dan ook gewoon lekker laten liggen. Daarna was het tijd voor een lekker ontspannen badje en een flesje. Papa en Mama vertelden dat er geen aanleiding was waarom hun meisje te vroeg geboren werd, ze vond het schijnbaar wel genoeg geweest in de buik van mama en was klaar om iedereen te ontmoeten. Gelukkig gaat alles heel goed en kregen ze later op die maandag zelfs te horen dat ze lekker naar huis mochten!

Heel veel geluk samen, geniet van jullie prachtige meisje!

————————–

De ouders:

Na een zwangerschap die mama zo nog eens zou overdoen, begon het met 32 weken wat te rommelen. De schrik zat er bij papa en mama toch goed in, wisten wij veel dat jij je al zo vroeg ging melden! Na een paar dagen in het ziekenhuis werd jij met 33 weken en 2 dagen geboren. Middels een keizersnede, aangezien je al wekenlang in stuit lag. Wat ben je mooi lieve Lauren! Vanaf dag 1 heb je bewezen een sterk meisje te zijn, je maakte iedere dag flinke stappen in het ziekenhuis. Al snel was je verlost van het infuus, de sonde en de andere kabeltjes.

Je deed het zo goed, dat we op 17-7 al met z’n drietjes samen naar huis mochten! Wat een feest om samen thuis te zijn, nu is het pas echt genieten.