Laureen & Nora prematuur geboren met 30 weken en 5 dagen, tweeling

Laureen & Nora

Laureen & Nora prematuur geboren met 30 weken en 5 dagen, tweeling
Zondag 28 mei mocht ik naar Laureen en Nora, tweelingzusjes die met 30.5 geboren zijn op Koningsdag en nu een maandje “jong” zijn.

Ik werd hartelijk ontvangen door papa en mama en samen liepen we naar de afdeling. Onderweg werd me al duidelijk dat ze al een hele weg bewandeld hebben de afgelopen weken, letterlijk en figuurlijk, van Veldhoven naar Maastricht en terug naar Breda. De meisjes liggen al samen op een kamertje in bedjes en doen het erg goed.

Papa en mama gingen Nora in bad doen en werden bijgestaan door een ontzettend aardige verpleegkundige die er alles aan deed om de fotoshoot zo relaxt mogelijk te laten zijn. Na het badje van Nora mochten de meisje samen in een bedje, waarna papa Laureen in bad deed en Nora mocht drinken aan de borst bij mama. Voor beide meisjes was het toch wel vermoeiend en mochten na alle inspanningen heerlijk buidelen bij papa en mama.

Ik vond het ontzettend mooi om jullie meisjes te mogen fotograferen. De liefde en warmte die jullie naar de meisjes en naar elkaar uitstraalden, en de dankbaarheid naar de stichting en mij toe, heeft er voor gezorgd dat ik een geweldige zondag heb gehad! Laureen en Nora, groei lekker verder dan kunnen jullie snel naar jullie lieve papa en mama toe.

Liefs Luzanne

———————

De ouders:

Wat kan iets soms anders lopen dan verwacht. Met 30.5 weken werden onze meisjes geboren na een zorgeloze zwangerschap. Te nieuwsgierig naar de wereld… Misschien al een familietrekje, want wij zijn net vorig jaar een paar maanden op reis geweest 😉

Nog nooit in het ziekenhuis gelegen en ineens waren we daar bijna 2 weken fulltime-time en reizen we nu dagelijks op en neer tussen thuis en ziekenhuis. Dat is wel even een omschakeling. Gelukkig gaat het heel goed met de meiden en hebben we geen grote zorgen, wat het belangrijkste is. Maar het voelt wel onnatuurlijk om je kindjes niet altijd bij je te hebben en nog niet alles klaar te hebben, ondanks dat we weten dat er goed voor ze gezorgd wordt en ze het nog even nodig hebben.

Het is zo fijn dat er in deze gekke tijd zo veel lieve mensen zijn. Luzanne, onze Earlybirds fotografe is er daar 1 van. Ze heeft met veel liefde en geduld onze dagelijkse bezigheden met Laureen en Nora vastgelegd, wat ons hele mooie foto’s heeft opgeleverd van 2 mooie, sterke meisjes. Wat zijn wij een trotse papa en mama! Dankjewel Earlybirds!

Liefs, Loes en Jochen