Lasse

MarcellaTenlima

Fotograaf:
Vandaag mocht ik voor het eerst op pad voor Stichting Earlybirds. Een klein beetje zenuwachtig maar ontzettend veel zin om mooi werk te gaan maken.
Wat was het bijzonder en wat een lieve mensen.
Lasse is geboren met 28 weken en 6 dagen, hij woog 950 gram. Met 32 weken is hij geopereerd aan een darminfectie waarbij ze een stukje darm hebben verwijderd. Een week daarna hebben ze zijn ductus gesloten met een clip. Dit kleine mannetje heeft al heel wat doorstaan, maar oh zo sterk als hij nu al is.
Afgelopen zondag woog hij precies 2500 gram!
Het was een hele mooie eerste ervaring voor Stichting Earlybirds. Bedankt Vicky, Sander, Karlijn en Lasse dat ik jullie reportage mocht verzorgen. Ik wens jullie al het goede en heel veel geluk.

Ouders;
We zijn erg blij met de mooie foto’s. In een ontspannen sfeer heb je op betrokken wijze dierbare herinneringen vastgelegd. We zullen hier nog heel lang van genieten!
Met Lasse gaat het gelukkig goed! We hopen dat hij binnenkort naar huis mag.

Warme groeten van Vicky, Sander, Karlijn en Lasse.