Kyara en Syeira

Collage Kyara en Syeira

Verhaal ouders:
Wij, Natasia en Rutger zijn de ouders van twee geweldige kinderen. Wij hadden de wens nog één kindje erbij te willen. Bij de eerste kennismaking met de verloskundige bleek dat we niet één maar twee kinderen erbij zouden krijgen. Na een schrikmomentje waren wij blij gezegend te zijn met een tweeling. De zwangerschap voor Natasia was pijnlijk en zwaar, maar gelukkig waren alle bezoekjes naar de verloskundige fijne momenten waar we steeds weer te horen kregen dat de kleintjes het erg goed deden.
Na 28 weken wilde Kyara de wereld gaan verkennen en besloot dat het tijd was om te komen en nam haar zusje Syeira mee. Op 7 februari 2015 werden Kyara en Syeira geboren in de VUmc in Amsterdam, na een snelle ambulance rit vanaf het ziekenhuis Slotervaart. Na een spoed keizersnee en het bijkomen van de narcose zijn we samen onze nieuwe kindertjes gaan bewonderen. Na een maand mocht eerst Syeira van de IC naar de MC verhuizen. Dit was in het OLVG in Amsterdam, een week later mocht ook Kyara naar het OLVG toe. Beide meisjes liggen hier momenteel nog en werken naar hun ontslag toe uit het ziekenhuis. We hopen dat we Kyara en Syeira snel mee mogen nemen naar huis, naar hun broer en zus toe.

Groet
Natasia en Rutger.
Verhaal Fotograaf:

Vanmorgen was wel een heel bijzonder begin van de dag. Voor het eerst mocht ik voor de stichting een tweeling vastleggen! Ondanks de pittige start, het verhuizen naar verschillende ziekenhuizen en het zelfs even gescheiden van elkaar zijn, gaat het nu goed met allebei de dames. De prachtige namen namen Kyara en Syeira staan voor ‘heldere’ en ‘prinses’. Kyara was al druk in mama’s buik tijdens de zwangerschap, werd als eerste geboren en kreeg daarom deze krachtige stoere naam. Dat de zusjes samen sterk zijn was wel tijdens de shoot merkbaar, toen ze bij elkaar lagen pakte ze zelfs elkaars hand even vast! Ik wens de ouders Natasia en Rutger heel veel geluk en gezondheid toe. Hopelijk mogen ze snel mee naar huis naar hun grote broer en grote zus.
Liefs, Jessica

1 antwoord
  1. Marijke te Vaarwerk
    Marijke te Vaarwerk zegt:

Als oma van Kyara en Syeira, heb ik met bewondering gekeken naar Natasia, mijn schoondochter en Rutger mijn zoon.
    Zo mooi deze beide mensen te zien. Zoveel liefde zij geven aan de beide kleine meisjes en daarnaast Melvion de grote broer en Djessa de grote zus, niet vergeten.
    Dan is er ook altijd aandacht voor elkaar.
    Naast zorgen, hoe vergaat het de meisjes, het iedere keer weer opzoeken van de beide meisjes in het ziekenhuis , hoe reageren de grote kids op de verandering binnen het gezin, vergeten ze ook de oma en opa niet. Lieve ouders grote klasse, Kyara en Syeira zulle zich meer dan welkom voelen in deze wereld.