klein meisje prematuur geboren met 33 weken, CWZ, groeiachterstand, badderen, buidelen, sonde

klein meisje

Toen onze dochter geboren was viel gelijk op dat ze heel klein was. Maar ze liet zich gelijk goed horen en keek ons aan met haar grote ogen. We waren meteen verliefd. De eerste weken met onze dochter zijn goed gegaan, ondanks dat ze in het ziekenhuis ligt. Ze moet vooral gaan groeien.

Esther kwam namens Stichting EarlyBirds naar het ziekenhuis om onze dochter en ons te fotograferen. We hebben echt een hele leuke ochtend gehad. De fotograaf liet ons onze gang gaan en onze kleine meid had ook helemaal zin om op de foto te gaan. Een hele mooie ochtend waar we met veel plezier aan terugdenken. Bedankt!

Veel liefs, Anniek en Luciano.

———————–

Van de fotograaf:

Voor Stichting Earlybirds mocht ik naar het CWZ in Nijmegen. Daar lag een prachtig lief klein meisje die vanwege een groeiachterstand met 33 weken geboren is.

Wat een sterk meisje met heerlijke donkere kijkers die lekker om d’r heen keken. Het was een bijzondere ochtend, want niet alleen was ze weer een beetje gegroeid, ook mocht haar vader haar voor het eerst in het badje doen. Gewikkeld in doeken lag ze heerlijk in het warme water. Wat keek ze tevreden! Ze vond het heerlijk en genoot van het warme water. Daarna lekker buidelen bij mama om vervolgens meteen in slaap te vallen. Wat mooi om zulke liefdevolle momenten te mogen vastleggen voor jullie.

Ik wens jullie veel geluk en liefde toe en hoop dat jullie lieve, sterke dochter snel met jullie mee naar huis mag.