Kensi & Scottie prematuur geboren met 33 weken, tweeling, Tergooi Blaricum, sonde, flesvoeding

Kensi & Scottie

Van de fotograaf:

Het blijft altijd bijzonder wanneer je een tweeling mag fotograferen, helemaal een eeneiige tweeling! En wat een schattige meisjes trof ik aan in het ziekenhuis in Blaricum, met hun trotse mama Ilona. De meiden waren net verhuisd naar een andere kamer, omdat ze minder zorg nodig hadden en de moeder werd ’s-ochtends verrast omdat ook Kensi haar sonde eruit had! Beide meisjes voor het eerst zonder slangetjes, heel bijzonder!

Eerst kreeg kleine Scottie de fles. Met flink geduld van mama ging deze schoon op en mocht Scottie in de box wachten tot haar zus klaar was. Ook Kensi nam de tijd voor haar fles, maar ook haar lukte het om hem helemaal leeg te drinken, knap hoor! Daarna lagen de meisjes voor het eerst samen bij elkaar in de grote box, wel even wennen hoor! Maar wat een lief gezicht. Uiteindelijk knuffelden de meiden ook nog even fijn samen bij mama op schoot.

Lieve Ilona en Mario, heel veel geluk met jullie mooie meisjes
Laura!

——————–

Van de ouders:

Wij raakten wat later in onze ziekenhuis periode op de hoogte van Stichting Earlybirds. Wat een prachtig initiatief om alle ouders van prematuur/dysmatuur geboren kindjes een mooie herinnering mee te geven in de hectische periode van hun prille bestaan!

Een van mijn twee dagelijkse momentjes met onze meisjes is heel liefdevol door jou vastgelegd en ben dankbaar dat jij dit voor ons viertjes wilde doen! Ik kon in alle rust genieten van ze, terwijl jij met geduld de momenten pakte zonder dat ik er erg in had. Extra speciaal blijkt dit een prachtige toevallige afsluiting van onze ziekenhuisperiode, omdat wij de volgende dag na bijna 5 weken het langverwachte ontslag van onze lieve meiden kregen te horen na hun eindspurt!

Lieve Laura, nogmaals veel dank en ik raad jullie enorm aan, omdat deze dierbare herinnering van onze meisjes onbetaalbaar is en zoveel liefde omvangt uit een voorafgaande emotionele en onzekere periode.
Lieve groet, Ilona & Mario