Kailen

Vanmorgen was ik voor Stichting Earlybirds in het UMC Radboud ziekenhuis te Nijmegen om de kleine Kailen te fotograferen. Kailen is een bijzonder kindje, die met 25 weken geboren is en 910 gram woog. Inmiddels is hij 36 weken (zwangerschap) oud en heeft hij al een heel traject met spannende momenten achter de rug, een echt vechtertje dus. Tijdens de reportage was Kailen heerlijk wakker en om zich heen aan het kijken, maar hij had voornamelijk oog voor papa en mama. Omkleden vindt hij niet echt leuk, maar zodra Kailen heerlijk bij papa of mama zit, zie je hem heerlijk ontspannen. Wat een ontzettend liefdevol en mooi gezin zijn jullie, heel veel succes en hopelijk mag hij snel met jullie mee naar huis!

Irene Nijenhuis-Hoekstra