Kai

Van de ouders:

Vol trots kijken wij naar de foto’s van onze zoon Kai, die Margo voor ons maakte! Een waardevolle herinnering aan de periode op de NICU.

Kai werd geboren met 25+2, zo’n 1,5 week nadat zijn mama met zwangerschapsvergiftiging werd opgenomen. Van een onbezorgde zwangerschap in één klap naar een periode vol met zorgen. De extreme vroeggeboorte, meerdere infecties in de eerste paar weken en een bloedvergiftiging, leidden tot een lang en intensief beademingstraject. In totaal heeft Kai zo’n 8 weken aan de invasieve beademing gelegen, waaronder ook HFO (trilbeademing) en stikstof toediening.

Maar knappe Kai, jij sloeg je overal dapper doorheen en liet meteen aan ons zien hoe sterk je bent. Nu, na ruim 3 maanden, gaan we de overstap maken naar de kinderafdeling. Al ben je nog zo klein, toch hoor je nu al bij de ‘grote’ jongens! We zijn er nog niet, maar hebben alle vertrouwen in de stappen die gaan komen en zijn ontzettend trots op onze kanjer!