Julia prematuur geboren met 32 weken en 6 dagen, MST Enschede, couveuse

Julia

Julia prematuur geboren met 32 weken en 6 dagen, MST Enschede, couveuse

Ons mooie meisje Julia is geboren op zondag 13 januari na een zwangerschap van 32 weken en 6 dagen. De zwangerschap verliep erg goed en er was geen reden waarom de bevalling zich eerder zou aandienen. Tijdens een weekendje weg begon het toch op zondag 13 januari en 8 uur later was ze er al! Onze dochter Julia is om 08:35 uur geboren.

Na 1 nacht in het ziekenhuis in Zwolle zijn we overgeplaatst naar het MST in Enschede. Dit was voor ons dichterbij huis. De eerste 48 uur hebben we beleefd als een grote rollercoaster en vonden we erg heftig. Inmiddels is ze 4 weken oud en gaat het gelukkig erg goed. Ze heeft 1 week in de couveuse gelegen en daarna mocht ze al in de wieg waar ze zichzelf goed op temperatuur kan houden. Nu moet ze haar voedingen nog zelfstandig drinken en geen hartslag dipjes laten zien waardoor ze van de monitor af mag. Gelukkig maakt ze hierin grote stappen en groeit ze erg goed. Wij zijn super trots op haar en kijken uit naar het moment dat we samen naar huis mogen.

—————————-

Van de fotografe:

Op dinsdag 5 februari mocht ik naar MST om de kleine Julia samen met haar papa en mama op de foto te zetten. Wat werd ik door zowel ouders als verpleging ontzettend warm ontvangen. Het lijkt mij erg schrikken als je baby onverwachts zich veel te vroeg aandient. Gelukkig is alles naar omstandigheden goed gegaan en doet Julia het erg goed.

Inmiddels is ze thuis samen met haar papa en mama en kan het genieten als gezin zich verder voortzetten in hun eigen vertrouwde omgeving. Lieve Julia, Lourens en Milou, ik vond het erg bijzonder om van jullie foto’s te mogen maken in een voor jullie heftige tijd. Ik heb respect voor jullie en ik wens jullie al het geluk van de wereld.

Liefs Moniek