Judith prematuur geboren met 35 weken, Nij Smellinghe, vroeggeboorte

Judith

Judith prematuur geboren met 35 weken, Nij Smellinghe, vroeggeboorte

Toen onze kleine meid zich 5 weken te vroeg meldde schrokken wij behoorlijk. Dit was niet de bedoeling. Gelukkig heel goed opgevangen door verloskundige en ziekenhuis. Toen we in het ziekenhuis lagen kwam ik een folder en een boek tegen van Stichting Earlybirds. Ik heb gelijk een mail gestuurd om ons aan te melden, wat een fantastisch initiatief!

We hebben prachtige foto’s gekregen als herinnering van een pittige tijd. Gelukkig mochten wij onze kleine meid al snel mee naar huis nemen. Wij zijn de stichting en Sjoukje enorm dankbaar voor deze mogelijkheid.

——————-

Van de fotograaf:

Dinsdag 14 mei mocht ik naar het Nij Smellinge ziekenhuis in Drachten voor Judith. Judith is geboren met 34 weken zwangerschap.

Toen ik bij Judith kwam vertelde haar mem dat ze vanmorgen hadden gehoord dat je mee naar huis mocht. Je doet het zo goed, je mag lekker mee naar huis. Alles stond al klaar, nog een fles in het ziekenhuis en dan lekker met heit en mem mee naar huis. Nog een mooi moment om dit voor jullie te mogen vastleggen. Een mooie tastbare herinnering aan de periode in het ziekenhuis.

Lieve Judith, heel veel geluk en liefde voor de toekomst samen met je heit en mem.
Liefs Sjoukje