Jermaine

Na verschillende keren in andere ziekenhuizen in het Noorden te zijn geweest ging ik voor het eerst naar het WZA (Assen), mijn ‘eigen’ ziekenhuis. Hier lag kleine Jermaine, geboren met 31,5 wk. Een prachtig klein mannetje.
Jermaine lag op een mooie ruime kamer en we hadden alle tijd voor de foto’s. Het was een ontspannen shoot en Jermaine deed het voorbeeldig! (net als zijn papa en mama).

Patrick en Paulien, wat een goed nieuws dat jullie kereltje nu thuis is. Jullie gezinnetje compleet! Geniet ervan met zijn viertjes.

Liefs,
Mirjam

*****************************

De ouders:
Met 26 weken kwam ik in het umcg in groningen te liggen met gebroken vliezen. Een spannende en moeilijke periode voor ons. Je weet niet hoe het zal gaan en wanneer de kleine geboren gaat worden. Voorbereidende gesprekken met kinderartsen met wat we kunnen verwachten.  Er komt heel veel op je af. En je kan je nergens op instellen want ze kunnen niks voorspellen. Met 31,5 week kreeg ik toch een infectie en moest de kleine wel komen. Alles word snel in werking gesteld en voor je het weet heb je een infuus en lig je aan de weeën opwekkers op de verloskamer.  Na een pittige bevalling was daar ons kleine mannetje Jermaine. Met de hulp van een kinderarts deed hij het na een paar minuten erg goed. Wel extra beademing om de longetjes open te houden, maar verder doet hij het helemaal zelf. Na vier dagen in groningen op de neonatologie afdeling te hebben gelegen mocht hij gelukkig naar Assen om dichter bij ons te zijn. Hier kwam ook Mirjam om van ons mooie foto’s te maken. We hebben hier erg van genoten en wat deed ze het leuk. Alles ging heel rustig en alle tijd werd er voor genomen. Nu hebben we aan deze moeilijke tijd toch een heel mooi aandenken. Gelukkig is Jermaine nu lekker bij ons thuis en kan hij ook lekker met zijn grote broer knuffelen.

Earlybirds en Mirjam heel erg bedankt en we hopen dat jullie nog vele ouders zo een mooie herinnering mee kunnen geven.

Patrick Paulien Giovanni en Jermaine