Jaylinn

Van de ouders:
Met 29 weken zijn mama en papa naar het Maasziekenhuis gegaan  want mama had buikpijn en volgens de verloskundige 1cm ontsluiting. We zijn daarna met de ambulance doorgestuurd naar het Maxima ziekenhuis in Veldhoven. Als mama zou bevallen zou er voor jou een plekje zijn op de NICU afdeling, maar we gingen eerst voor longrijping en weeën remmers, want mama had weeën daarna zijn mama en papa 4 dagen later naar huis gegaan.
Daarna weer terug naar het Maxima ziekenhuis, nog een paar keer naar het Maasziekenhuis op zaterdag 01-07-2023 mocht mama weer naar huis.
In de ochtend hadden we een 4D echo “nog even spieken”, maar even later toch weer terugkomen naar het Maasziekenhuis. Mama had 2 cm ontsluiting en een half uur later alweer 4!  Dus de ambulance werd weer gebeld dit keer dichter bij huis naar het Radboud UMC Nijmegen. Eenmaal daar aan gekomen de nacht gewacht en de volgende ochtend werd mama geholpen met het breken van de  vliezen om 09:00. Om 09:38  02-07-2023 ben jij geboren, je hebt geen ondersteuning van beademing gehad want je was al zo sterk!
Na even een paar daagjes op de NICU afdeling mocht je met 31+6 dagen met de ambulance naar het Maasziekenhuis gebracht worden.
Je ligt al lekker in een gewoon bedje want je kon al heel snel jouw temperatuur zelf regelen. Ook begon je al snel aan jouw speentje te tutten  en nu drink je ook al eventjes aan je flesje. Natuurlijk nog wel extra sonde voeding om je groot en sterk te maken wat je ook al goed doet, je bent met 1720g Geboren en 24-07-2023 weeg je alweer 2190g.
Nog even en mag je lekker gaan wandelen in de kinderwagen en naar huis. Ze noemen jou een “wonder prematuur ” want je doet dingen die je nog niet “hoort” te kunnen goed zo meisje!
Van de fotograaf:
Lieve Yasemin, Patrick en Jaylinn, wat een intensieve periode maakten jullie mee!
Jaylinne doet het geweldig en ik hoop dat jullie snel thuis van jullie wondertje mogen gaan genieten.
Ik wens jullie alle geluk en gezondheid, lieve groet en een knuffeltje voor Jaylinn, Mieke.