Jayden prematuur geboren met 30 weken en 4 dagen, MMC Veldhoven, ontsluiting, NICU, Maasstad ziekenhuis

Jayden

Beste Earlybirds, Chadé Seip, Hierbij zou ik jullie graag willen bedanken voor de mooie reportage. Met name natuurlijk Chadé, voor de mooie foto’s. Wat ontroerend om dat terug te zien, en dat terwijl wij er nog middenin zitten.

Met 30+3 weken ben ik in een ambulance met spoed naar het Máxima Medisch Centrum vervoerd. Ik had namelijk, zonder iets gemerkt te hebben, al minstens drie centimeter ontsluiting. Rond middernacht waren wij daar aangekomen en slechts een kleine twee uurtjes later is Jayden (met 30+4!) ter wereld gekomen. We hebben nog een week op de NICU in het MMC gelegen. Jayden heeft het zo goed gedaan dat wij al vrij snel naar Maasstad Ziekenhuis mochten gaan. Weer een stap dichter huis! We hebben alle hoop erin dat we snel naar huis kunnen gaan. Jayden doet het namelijk fantastisch en we kunnen niet nog trotser zijn dan dat we nu al zijn.

Heel erg bedankt voor de mooie foto’s! Wij zijn er heel erg blij mee en zal dat voor altijd blijven koesteren. Lieve groetjes, Jayden Wang, Mama en Papa.