Jax prematuur geboren met 31 weken, WKZ, sonde, buidelen

Jax

Jax prematuur geboren met 31 weken, WKZ, sonde, buidelen

Lieve Jax,

Wat ben je sterk! Groei maar goed, zo kom je steeds een stapje dichter bij huis. Ik wens jou en je papa en mama alle geluk, straks lekker genieten met elkaar!

Liefs, Nancy

—————–

Van de ouders:

‘Veel te vroeg ….. veel te klein…

Dat Jax te vroeg geboren ging worden kwam niet als een verrassing. Na een ziekenhuisopname met veel controles kwam Jax ter wereld en belandden we met zijn 3en in een heftige achtbaan. Maar zo klein als ie is, is hij onwijs dapper en krachtig. Hij ademt vanaf minuut 1 zelfstandig en laat zich horen als hem iets niet zint.

Inmiddels is hij verhuisd naar een ander ziekenhuis en hebben we een stijgende lijn te pakken. De achtbaan is in rustiger vaarwater terecht gekomen.’

1 antwoord
  1. Bianca
    Bianca zegt:

Wat een prachtig mannetje en herkenbaar onze zoon is 8weken te vroeg geboren dus weet wat je mee maakt hij is nu een grote vent van 25 , je komt in een achtbaan die maar door gaat ,meid ik wens je heel veel kracht en geduld en heel veel liefde toe ,jullie mannetje is nu al heel sterk dikke kus Bianca