Jax prematuur geboren met 28 weken, Tjongerschans, sonde, badderen

Jax

Jax prematuur geboren met 28 weken, Tjongerschans, sonde, badderen

Van de ouders:

Jax is met 28 weken geboren in zwolle. Daarna heb je veel meegemaakt en ben je in veel ziekenhuizen geweest. Ondanks dat je zo vroeg bent geboren doe je het heel goed. Nog even volhouden en dan mogen we je met trots mee naar huis nemen.

——————
Van de fotografe:

Dinsdag 26 februari mocht ik foto’s maken van Jax in de Tjongerschans in Heerenveen.

Toen ik aankwam stonden de ouders net te wachten bij de hoofdingang. Wanneer we op de kamer van Jax aankomen zien we dat hij al wakker begint te worden. Na een kort voorstelrondje beginnen de ouders aan de verzorging. Vandaag staat er een badje op de planning. Dit vind ik altijd leuk, want dat geeft zo veel gelegenheid voor mooie foto’s!

Jax is al eens eerder in bad geweest. Dat was toen even wennen, maar het is duidelijk dat hij het nu niet meer erg vindt. Hij ontspant zich volledig en er komen zelfs een paar lachjes!

Na het badje kijkt hij nog even lekker wakker om zich heen. Hij heeft honger en het is tijd voor een flesje. Hij doet al goed zijn best en krijgt hem al grotendeels leeg. De rest van de voeding krijgt hij via de sonde.

Nog even doorzetten! Als hij genoeg zelfstandig kan drinken mag hij naar huis, hopelijk eerst de laatste verhuizing na de vele verschillende ziekenhuizen.

Heel veel geluk en liefde!
Warme groet,
Anneke