Jasmijn

Op Goede Vrijdag mocht ik naar het Medisch Centrum Alkmaar om Jasmijn te fotograferen. Wat een lieve kanjer en wat zijn haar papa en mama blij met hun kleine meisje!

Reinoud en Naomi hebben al een hoop ziekenhuiswegen bewandeld de afgelopen jaren. Na 5 jaar behandelingen was het bij de allerlaatste IVF behandeling raak. De uitdagingen waren alleen nog niet voorbij, want Naomi kreeg na een zwangerschap van 23 weken last van bloedverlies. Acute bedrust was het gevolg. Eerst in het ziekenhuis, na een week thuis. Uiteindelijk was de bevalling na 28 weken en 3 dagen niet meer tegen te houden en werd Jasmijn op 10 maart geboren.

Die eerste tijd was natuurlijk erg onzeker en spannend, maar wat is het een sterke meid! De eerste 10 dagen van haar leventje heeft Jasmijn in het VUmc in Amsterdam gelegen, maar ze ging zo goed vooruit dat ze een week geleden mocht verhuizen naar het Medisch Centrum Alkmaar. Daar moest ze even van bijkomen, maar ze hoeft nu niet meer aan de snor en maakt mooie sprongetjes qua gewicht. Papa en mama kunnen nu op de fiets naar haar toe en brengen zoveel mogelijk tijd door met hun mooie meisje.

Tijdens het fotograferen heeft Jasmijn lekker gebuideld bij papa en mama, ze genoot er zichtbaar van. Met af en toe zelfs een mooi glimlachje!

Ik wens dit lieve gezin nog veel sterkte de komende weken in het ziekenhuis en alle geluk voor de toekomst!

Janou Zoet

1. Naomi
    Naomi zegt:

Lieve Janou,

Ontzettend bedankt voor de onwijs mooie foto’s, dit is een bijzondere herinnering voor ons en later voor Jasmijn ook! Dankzij jou en earlybirds en alle vrijwillege fotografen maken jullie dit voor ouders onvergetelijk!
    Bedankt

2. Evelien
    Evelien zegt:

Wat een prachtige fotoreportage! Mooie plaatjes van een stel lieve ouders en hun prachtige mooie dochter. Een mooi gebaar en goed initiatief van earlybirds.

3. oma joke
    oma joke zegt:

Wat zijn de foto’s mooi geworden en wat doen de mensen van de stichting dit toch leuk!!!! Ik ben trots op mijn dochter en schoonzoon die met zoveel byzondere kracht dit ongelooflijke avontuur bewandelen. Geen moeite is te veel. Geen tijd is te veel. Geen energie is te veel als het om Jasmijn gaat. Ze wordt met veel liefde omringd en dat straalt eraf. Ik ben een gelukkige oma!!!! Liefs joko

4. Opa roy
    Opa roy zegt:

Ik heb heel veel bewondering voor Naomi en rein hoe ze met de grootste zorg klaarstaan voor Jasmijn.Het zijn prachtige foto’s . Ik als opa ben er trots op!!!!!!

5. Esther en Mike
    Esther en Mike zegt:

Wat een mooi verhaal en prachtige foto’s van twee trotse ouders met een mooie prinses Jasmijn. Nu zes weken oud en al zo moeten vechten. Maar wat doet ze t goed. Dikke kus Mike en Esther